Kesäkuntoon 2018 - Viikko 2

Maanantai 7.5.

Tilanne

Normaalin proteiini + salaatti ruokien lisäksi söin jäätelöpuikon, koska oli synttärit. Oli myös lepopäivä treenistä.

Tiistai

Ruoka (~1700 kcal, P/HH/R: 107/20/125)

Treeni

Keskiviikko

Ruoka (~2300 kcal, P/HH/R: 143/102/143)

Treeni

Torstai

Ruoka (~2000 kcal, P/HH/R: 90/75/151)

Treeni

Perjantai

Tilanne

Ruoka (~1700 kcal, P/HH/R: 117/80/89)

Lauantai

Ruoka (~2100 kcal, P/HH/R: 124/119/130)

Sunnuntai

Ruoka (~1900 kcal, P/HH/R: 107/103/112)

Tunnelmat tähän asti

Flunssa harmittaa. Painoa on pudonnut kivasti, mutta se on oletettavasti enimmäkseen nesteitä. Pätkäpaastoa olisin halunnut noudattaa tiukemmin, mutta aamuisin tekee mieli kahvia enkä pidä siitä mustana. Siksi olenkin yleensä syönyt ensimmäisen aterian normaaliin lounasaikaan, että saan sitten juoda kahvia. Toisen aterian olen syönyt illalla 22-23 aikaan sekä joinain päivinä välipalan siinä välissä.